10.01.2012 г.

Начални щрихи


Сигурна съм, че всеки един от вас е попадал в ситуация, в която е на кръстопът и не знае в каква посока да поеме. Моята ситуация в момента е точно такава. Вдъхновена от няколко прекрасни блога, администрирани от изключителни за мен дами, които съчетават успешно ежедневните си ангажименти със своите многостранни интереси, реших и аз да си създам блог. Мое местенце, в което да избягам от ежедневието - непретенциозно, положително и надявам се, красиво.

Тъй като вярвам, че апетитът идва с яденето, смятам темата на блога да се определи в движение. Надявам се „K’s journey” да бъде свързан с моето лично пътешествие до красивите кътчета по света и живота като цяло, без ангажимента да бъде tour guide.

„Пропътуването на хиляди мили започва с една единствена крачка” е казал Лао Дзъ, така че аз потеглям, пожелайте ми попътен вятър :)




2 коментара:

Бисквитеното чудовище каза...

Много усмивки, поздрави за блога и успехи за напред Krystal :) :)

krisxris каза...

Много благодаря :)
Поздрави :)